top of page

מעניקה לעצמי


.

בשנים הראשונות, הסקס מגניב, מדליק,

סקס חי, פועם, מענג...

ופתאם,או עם הזמן, פחות!

ואז מחפשים גירויים, שהם באמת תומכים ואפילו מספקים* לפחות את אחד מבני הזוג.

לפעמים גם נפגעים, וזה הרבה פעמים סוגר מינית. לפעמים חוששים, מהעוצמה שלנו, או מלשחרר שליטה..אין לדעת מה מתחבא מאחורי מעשה האהבה ?

וכך רבים מאיתנו מוותרים על מיניותם. זאת אומרת, חסרי אונים אל מול הדבר,לא יודעים מה לעשות, לא מספרים, לא מתקשרים, עושים סקס כי אין ברירה, כי צריך! הרבה זוגות נשארים שנים במצב זה. מחכים, מקווים, אולי גם מפספסים..

מה שמופלא בחיים שלנו, זה שתמיד ניתן לפתח, ללמוד, לצמוח, ואם באמת יש רצון, ניתן להתחבר לאש תמיד שבתוכינו! בקצרה, ההמלצה שלי היא לעשות אהבה קודם כל למעני, כי זה מפתח אותי. עושה טוב לי. (וטוב לא אומר שזה תמיד נעים, זה יכול למשל להיות מרפא)

ואת מי אני באמת הכי רוצה לפגוש אם לא אותי? חיים רק פעם אחת (אולי?

), אז הכי אני רוצה לפגוש אותי. כי מי חי איתי כל הזמן? אני!

אז פרגנו לעצמכם את עצמכם! ללמוד להנות מלהיות מי שאני, או להתנסות בלהיות אני, כל כך יחודי, כל כך אחד

אז מה אני יכולה לעשות כדי לפגוש את עצמי מתוכי? זאת אומרת הכי עמוק שיש?

אחת הדרכים היא להשתמש פשוט בכלי הזה: מיניות. מיניות מחוברת, ונוכחת (בגוף) מיניות פשוטה וטבעית...כי היא כל כך זמינה(אפשר לבד), וכך ניתן לפתוח ולקבל את מה שיש לה לתת לנו ברגע: נעים, כואב, מרגש, מפחיד, משגע,

מרטיט...

עושה אהבה, עושה שלום, עושה חיים

!

,"MAKE LOVE NO WAR"

פשוט מדבר על זרימה וקבלה של היש, של מה שמתקיים בתוכינו.

זוהי היא זכות להיות קיים. לכל דבר בתוכינו יש מקום, ואם מקבלת אותי, מודה על היש הזה, על הבריאות, על האפשרות לחוות, להתנסות, לצמוח, אני בהחלט מקבלת את האחר!

מיניות בנוכחות, מתוך רצון לפגוש אותי ואת האחר גם בשורשים, פשוט מאפשרת להזרים את כל זה באינטימיות, ובקצב שמתאים

.

! כי אני ראויה לריפוי, לקבלה, לאהבה, כן אפשר להתנסות, לתרגל, לחצות מעבר למה שחושבים, מעבר למסכים , גם אם קשה, מורכב, מפחיד... בסבלנות, בעדינות, בהקשבה, באהבה! אמן!

וזוהי הצהרתי

אני אוהבת את עצמי, ומתוך האהבה הזו אני מעניקה לעצמי, לחיי, שמחה, אושר, שגשוג, חכמה, יצירה,משחקיות, בריאות, הרמוניה,בריאת מציאות, עונג, מיניות מופלאה, ומחוברת וחיה, חיים חושניים מלאים ביופי. מתוך האהבה שבי אני מייחלת לחיות במלא עוצמתי ויכולתיי

FULL EMBODYMENT

וכך נהיה! אמן! בשבילי ובשביל כולנו!



bottom of page