top of page

נרפה ונשמע, או, איך לתת לגוף להוביל

בואו רגע נשב על הטוסיק המתוק שלנו ונרפה. אם כואב, נרפה עוד וגם אם בא לנו מאוד לשכב, אז קדימה. הגוף שלנו שופע בחוכמה אדירה אז חשוב לסמוך על מה שהוא אומר, שווה להקשיב לו, למקדש שלנו.

מקדש שוקק חיים בהרמוניה. נרפה ונשמע! אין מה לעשות, אין שום צורך במאמץ, רק לשחרר עוד ועוד, לצלול פנימה אל תוכינו ולקבל את היש

אז אצלי לדוגמא, מה יש? יש בית, יש גוף,נשימה, תנועה, פעימה, חיבור לחושים, (שמיעה, ריח, ראיה...,) יש שקט, יש ציפורים מצייצות, שומעת גם טרקטור שעובד לא רחוק, נעים בגוף, האצבעות קצת קרירות (אצלי זה שומר על עירנות), יושבת פה על השטיח בסלון, שמה לב ויודעת איפה אני עכשיו. מחוברת למה שיש, מטוס חולף, המנוע של המקרר מזכיר לי להיות פה, נוכחת ב"יש" הזה שלי. שפע! אני שמחה, מרוצה, נינוחה, גמישה, מסכימה לקבל את מתנות החיים כאן ועכשיו. הדלתות פתוחות, הכול אפשרי. להישאר או ללכת?, לרקוד או לשיר? מה אני מעדיפה עכשיו? הכול זז תמיד! למה אני משתוקקת עכשיו? מקשיבה לצלילים הפנימים שלי, משוחררת ממחשבות, מרעיונות, אני פשוט כותבת את מה שבא... ופתאם בא לי שייק ירוק, ופתאם עולה בי תשוקה למוזיקה, אההההה לנשום. אמממ שיר של יעל נעים - https://www.youtube.com/watch?v=zqKZ_WIK5ms&list=PL-8JKYg8O8RBNWkoC95-ODaG64Ikrc8bC&index=19. כל כך אמממממ.. איזו אמנית כמה סקסיות בקול הזה. נרפה ונשמע. וננשום. ויאללה זמן לרקוד. משוחררת מהמיינד השולט, וכן גם יושבת על הטוסיק, גם כותבת וגם נעה עם המוזיקה. נותנת לגופי המתוק להוביל. אני נותנת לו לקחת אותי, כמו שאני אוהבת. אוזניים סקסיות שלי, אתן שומעות את הלב פועם. אההה לרקוד את שלהבת ליבי. תענוג גדול. תיכף מתרוממת לאסוף את אמור בגן. תודה שקראתם. חיים של תשוקה.

,


bottom of page